Найкращі ігри та конкурси для дітей

Найкращі ігри та конкурси для дітей
Наталія Тесленко

ІГРИ НА ВУЛИЦІ, ІГРИ НА ВОДІ, ІГРИ В ПРИМІЩЕННІ, ІГРИ ЗА СТОЛОМ, КОНКУРСИ, ВЕЛИКОДНІ ІГРИ, ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ, ПРИЗІВ

Навчальне Видання
Видання друге, виправлене й доповнене
Для дітей дошкільного віку

Міністерство освіти і науки України
Науково-методичний центр середньої освіти

Рекомендовано до видання як робочий зошит для дітей старшого дошкільного віку (протокол засідання комісії з дошкільної педагогіки та психології науково-методичної ради з питань освіти МОН України М2 від 27 червня 2003р.)

***
Шановні батьки, вихователі, педагоги!

До ваших рук потрапила цікава й корисна збірка, яка не має аналогів на сучасному книжковому ринку. Невеличка за обсягом, вона містить близько двохсот найкращих, найцікавіших ігор та конкурсів для дітей віком від чотирьох до дванадцяти років. Віднині ви позбавитесь проблем: чим заповнити дозвілля вашого малюка або чим зайняти гостей, що завітали до нього.

Збірка містить ігри та конкурси, розраховані на різні вікові групи, різну кількість дітей та різні умови проведення: ігри за столом, у приміщенні, на вулиці, на воді тощо. Користь групових ігор для розвитку дитини справді важко переоцінити, адже, крім спритності, окоміру, кмітливості тощо, такі ігри розвивають у дітей необхідні соціальні навички: відчуття колективу, здатність спілкуватися і працювати разом для досягнення певної мети.

Проводячи конкурси та ігри, подбайте про те, щоб місце їх проведення було зручним та безпечним, простежте, щоб діти поділилися на рівноцінні команди, чітко й докладно поясніть правила, за необхідності ілюструючи їх власним прикладом.

Час від часу доцільно робити перерви для підбиття проміжних підсумків. Під час таких перерв діти зможуть перепочити й трохи вгамуватися. Ніхто з дітей не хоче програвати, тож ведучий може трошки "підтягувати" тих, хто відстає. Не вживайте слова «програв», «не влучив», «спізнився», краще замінити їх словами «ще трохи і виграв би», «майже влучив», «також показав гарний результат».

По закінченні конкурсів визначте «найспритніших», «найрозумніших», «найдружніших» так, щоб не забути нікого. Добре було б провести нагородження заздалегідь підготовленими медалями чи подаруночками.

Вчасно закінчити ігри непросте завдання для ведучого, тож визначте наперед, скільки часу відвести на розваги, яким конкурсом завершити, що робити далі.

І, нарешті, найголовніше правило: ігри мають подобатися самим дітям, тобто бути доступними, зрозумілими й цікавими. Тільки тоді, на фоні позитивних емоцій, дитина вчитиметься спілкування невимушено та із задоволенням.

Отже, давайте разом із вашою дитиною робити перший крок до вміння спілкуватися в колективі крок до школи.

Бажаємо успіху!

***
УВАГА! ВСІ ТЕКСТИ ПРИЗНАЧЕНО ДЛЯ ЧИТАННЯ ДОРОСЛИМИ ЧИ ДІТЬМИ ВІКОМ ВІД ДЕВ'ЯТИ РОКІВ
***
АНОНСИ
КОНКУРСИ

ПРИЛІПИ НІС

Намалюйте на великому аркуші паперу смішне обличчя (без носа), окремо виліпіть із пластиліну ніс. Прикріпіть папір на стіну. Гравці відходять на кілька кроків. По черзі зав'язують очі, підходять до портрета І намагаються приліпити ніс на місце. Виграє той, хто приліпить ніс точніше.

***
НАМАЛЮЙ ХВОСТИК

Для цієї гри знадобиться великий аркуш паперу, олівець, хустка для зав'язування очей. Спочатку ведучий малює олівцем на аркуші яку-небудь тварину (кошеня, цуценя, порося). Малює все, крім хвоста. Одному з граючих зав'язують очі. Він повинен спробувати домалювати відсутній хвостик наосліп. Потім це намагаються зробити інші гравці. Виграє той, чий малюнок виявиться найточнішим.

*****
ІГРИ

ГІГАНТСЬКІ МИЛЬНІ БУЛЬБАШКИ

Як трубка для пускання бульбашок підійде пластикова пляшка з-під води, у якої треба відрізати дно. Потім зробити по обрізаному краю пляшки вертикальні надрізи 1 см завглибшки на відстані 0,5 см один від одного.

Змішати 1/4 літра води, 3 ч. ложки прального порошку, 3 ч. ложки олії (вона надає мильним бульбашкам блиску) і 4 ч. ложки цукру (він робить бульбашки прозорішими).

Пляшку з відрізаним дном опустити в цю суміш, вийняти її та сильно дмухнути в горлечко...

***
БЕЗДОМНИЙ ЗАЄЦЬ

3 числа гравців обираються мисливець і бездомний заєць. Інші гравці-зайці окреслюють собі кола, і кожен стає у своє. Бездомний заєць тікає, а мисливець його доганяє. Заєць може врятуватися від мисливця, забігши в будь-яке коло; тоді заєць, що стояв у колі, повинен одразу ж тікати, тому що тепер він стає бездомним і мисливець буде полювати на нього. Як тільки мисливець піймав (осалив) зайця, він сам стає зайцем, а колишній заєць - мисливцем...

***

ЗАВАТАЖИТИ зошит в (pdf+ocr,36st.,ukr,9,47Mb)


Далі буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар